VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG

Ja nu tyckte jag att det var dags att ändra namn på min blogg.
Så här är den lite renare och kanske lite mer uptodate.

Min tanke var att jag skulle få med mig allt den gamla jag
har hunnit skriva, men jag har inte fått till det än......
med andra ord, så bör jag hitta någon som är duktig att
skicka över det gamla till den nya bloggen utan att behöva
klippa och klistra. Det får lösa sig på sikt.

Hoppas ni gillar min nya bloggadress och den nya designen.
En vän från Uni har hjälpt mig. Tack Caroline!


Vår lilla Lucia, inte så pigg på att le mot kameran och så blev
vi tio månader igår. Grattis hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Maria- BIV

Ja då följer jag väl efter dig hit till din nya blogg då!



Vilken sötnos hon är, trots sin skeptism mot kameran! ;-)

2009-12-16 @ 17:03:33
Postat av: Malin T

Vilken fin liten Lucia! Så himla gullig.

Ps. Bloggen ser också bra ut ;)

2009-12-16 @ 18:38:27
Postat av: Camilla

Hon är verligen sör som lucia:)Kram

2009-12-17 @ 21:53:51
Postat av: LINEEN

gullunge - måste busa snart ;)

2009-12-18 @ 14:40:16
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Tina

men guuuuuuuuuuuud va stor hon har blivit jolene! saknar er som bara den!!! Måste ses snart!! Kraaaam

2010-01-04 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0