Knackeliknack


Joda lite kan jag


Jag kommer nog aldrig bli en hacker, för det tar tid för mig
att förstå koderna, eller så är de inte så svåra. Speciellt inte
när man sitter i ett sådant bra program som Dreamweaer.
Sitter på en föreläsning och lär mig html och css. Det är ganska
kul och jag kommer att få göra en sida själv som ska lämnas in
till lektorn.

Idag ska jag och gruppen jag jobbar med sätta oss och bestämma
upplägg för våra sidor för vår gemensamma informationskampanj.
Det ska bli jättekul och känna att man börja komma igång med
projektet. Det som var mindre kul, var att lämna Jolene imorse,
hon var mammig och ville vara hos mig. Hon känner att hon
inte riktigt mår bra. Det gjorde ont i mitt mamma hjärta, när
hon började gråta. Men jag vet att hon har det bra hos sin
pappa, men ändå. Det gör ont ändå. Nä nu verkar vår
rast vara slut. Så det är dags att börja avrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0