Till alla mammor!

Det skickas kedjebrev på facebook ibland som aldrig
förr, fast inte lika mycket som man kan få på hotmail.

Jag är ingen fan av att få kedjebrev där det som jag
upplever att det ska spela på ens rädsla att om jag inte
skickar det vidare till x antal personer. Blir riktigt sur ibland
att det ska spela på det. Men ibland så dyker det upp
underbara fina vackra ord, som man kan skicka vidare
utan förbehåll, bara för att man vill och känner för det
med hjärtat. Fick ett häromdagen på facebook. 

Så det här är för alla mammor, som jag lärt känna under
min tid som mamma, för kommande mammor och de som
varit mammor länge. Och för er som tycker det är vackert.

Ibland behöver man bara höra det!
Du är en fantastisk kvinna,
en vacker mamma,
du gör ett enormt och utmärkt jobb,
du ger möjligheter för de du älskar,
även om det inte nödvändigtvis alltid känns så,
du är älskad och uppskattad!!


P.s, givetvis får man sprida detta, men bara om DU vill :-)


Jolene badar med sin nya anka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0