Vad en vecka går fort!

Ja det gör den, hemtentan tog sin lilla tid förra veckan. Men nu är
den klar och inlämnad sen igår. Jätteskönt. Och då var det dags
att börja en ny kurs. Nu ska vi läsa om utvärdering. Och inte vilken
utvärdering som helst utan för kampanjer, kvalitets och kostnads-
utvärderingar. Sånt är bra att ha en kunskap och förståelse om.

Kan tänka mig att utvärderingar gör man ofta inom olika organisationer.
Kommer att bli intressant och även lite mindre kul, med alla teorier man ska
ta till sig. Men så är det.

Igår när det var så kallt för att ta sig ut, så tittade jag längtande på pulkan
som står i hallen. Den fick Jolene på födelsedagen och har inte varit ute
på sin premiär tur. Så då fick jag en liten idé att lägga en handuk under pulkan
och köra runt Jolene i vardagsrummet. Jissa om hon tyckte det var kul :-)


Pulkåkning i vardagsrummet, funkar lika bra inne som ute :-)


Jessica, Tony och så lilla Ville på ett snabb besök i söndags.

Vad lilla ville har växt sen jag så honom, då han var två veckor. Nu är
han nio och vilken skillnad. Kommer knappt ihåg att det går så fort. Men
det gör det när man tänker efter. De var på ett snabb besök, för att sedan
fortsätta hem till Stockholm. Tur att vädret var bättre för dem att åka hem
i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0