Hata eller älska




Hamnade bakom denns buss på vägen hem från Universitetet.

Bla-bla-snygga muskler. Huvudsaken är att du har
kul. Hälsningar Friskis och Svettis

Vissa reklamer går en omärkta förbi.
Medan vissa fastnar och den här kom jag ihåg.
Kanske bara för att jag kunde relatera mig till den.
Vem har tid att tänka på en snygg kropp, när man har fullt
upp med studier och vara mamma. Inte jag i alla fall.

Så det gjorde att jag skrattade gott åt denna reklam.
Satte upp den som nr ett på min egna hemmagjorda
tio i topp lista på favoritreklamer.


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

hhahah vilken kul reklam, missat helt!

2010-02-20 @ 21:51:46
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0