Hit och dit!

Vi kommer inte att åka iväg på någon långsemester i år.
Det räcker med utflykter hit och dit. Så vi har hunnit med
en hel del olika badplatser, Hjälmaren, grusgrop och så
olika poler antingen utanför i vår park eller som när vi var hemma
hos Jennstig i Adolfsberg i deras pol. De har byggt ett
jättefint baddäck med pol. Så i år blir det "hemester"
som Å uttryckte sig.

Och så har vi tagit en ny sväng till Hallvarsviken med övernattning,
det är otroligt vackert där. Stor sjö och fina hus med släkthus överallt.
När jag går in i ett utav Kickis familjehus, så får jag en
varm och go känsla i magen av totalt välbefinnande.
Huset är typ 300 år gammalt och har en blandning
av gamla och nya möbler.

När jag och Jolene sov i det huset förra året så hade vi
en gammal tavla med en ängel hängandes vid huvudändan.
Det kändes beskyddande med en guardian angel. Alla
hus har ju sina historier och det är sällan jag kan känna
någonting. Men det huset får mig att trivas. Synd bara att
de har fått en vattenskada så allt är huller om buller. Men
när jag går in där så kommer välbefinnandet på en gång
trots att golven är uppbrutna och tapeter neddragna.
Så önskar jag att känna när vi en dag köper ett radhus :-)



Och så är de på...ja glasögonen.


Glad tjej, på väg hem från Hallvarsviken


Grillning hemma hos kickis mamma. På bild syns Magnus, Mia,
Robert, Kicki, älsklingen och Kickis mamma.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0