Just nu älskar jag....

-att det är sommar och att allt är så mycket enklare.

-att det bara är att gå utanför dörren med Jolene och att allting
 finns utanför dörren, lekpark, stor gräsmatta att springa på och så
 plaskis.

-att det finns så många trevliga grannar med sina barn i våra parker.

-att inte behöva klä sig med så många kläder.

-att det är varmt.

-att tvätten torkar fort de här dagarna hemma.

-att det är skönare med en tupplur mitt på dagen.

-att vi kommer att åka till Falkenberg i några dagar :-).

-att vi bor i ett sånt härligt område här finns allt, natur och nära
 till stan. Jag är en Stjärnhusen fan!

-jordgubbar och lufttorkad skinka.

Vad älskar du just nu?


Kommentarer
Postat av: zambo

jag älskar dig

2010-07-01 @ 15:24:13
Postat av: Olle

Chillibea, roliga skratt och Robyns ”Dancing on my own”.

2010-07-01 @ 15:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0