Lek och bus för stora och små

Och så mötte vi upp familjen Bjurberg med med och syskon.
Här skulle det lekas. Vi mötte två familjer som varit där en stund
helt andfådda och blank hud av allt spring efter sina små.

Jolene sprang också hit och dit men är en ganska lugn tjej
så vi hann inte med att bli så andfådda. Men när vi var klara
tog jag och Jolene en promenad hem. Vi gick och handlade
mellis och kvällsmat på Willys. Det blev en stund i lekparken
på vägen hem. Och så sprang jag på trevliga grannen
Linnea, och vi bestämde att gå ut och ta ett glas på stan.

Himlars var gott det var med lite drinkar och egen tid.
Jolene är väldigt mammig nu, vilket är gulligt, men
pappa duger inte mycket just nu. Så när jag kom
hem så hörde hon mig och då var min lilla egna tid
slut för de här gången. Jag hade hoppas få att sova lite
själv. Men det får bli en annan gång, för hon är bra go
att sova bredvid*gäsp och godnatt.


Den klassiska bilden från bollhavet, smakar gott. Tur att det är
sommar. Inte lika många baciller då eller???


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för att du hängde med igår :-) Det var mysigt! Vi behövde det o ett par timmars barhäng var väl en bra början! :-) Ha en toppenvecka! kram

2010-07-18 @ 23:04:13
URL: http://runtomkringmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0