LURAD

Ja inte blev det någon trerätters på Harry´s igår.
Min underbara sambo ordnade med en liten surprice
igår. Jag och Jolene var på stan och inväntade att
han skulle möta upp oss och det tog lite väl lång
tid......

När han väl kom så tog han åkte hem med oss
och sa vi äter hemma istället för jag har handlat
sushi. Jag som älskar sushi kände mig lätt övertalad
åka hem kändes helt plötsligt väldigt lockande.

När vi öppnar dörren så börjas det sjungas och
goa släkten på Henkans sida kommer fram och
jag blir alldeles tårögd. Inte hade jag tänkt fira
min dag så här. Det blev hur mysigt som helst.

Tack Tack Tack älskling och ni som kom!
Det värmde gott i hjärtat.


Anders, Titti, Björn, Ewa, Jolene och så jag.





Farmor och Jolene

Kommentarer
Postat av: agnes ewertsson

svar: tack! jag gillar bilden jätte mycket jag med, den är ju tagen nu när vi var i tyskland sist. jag saknar det redan. saknar dig med! får höras av, kram

2010-07-30 @ 23:07:15
URL: http://agnesewertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0