Ullared + Falkenberg = SANT

Efter att nattat på en parkering i Grimsås, nära en fotbollsplan.
Vaknade vi till ljudet av faktiskt ingenting, jo några hundar som
bjäbbade i bakgrunden. Men vi sov gott den första natten i husbilen.

Henkan gick ut en morgonpromenad med Jolene. Mamma och
jag fixade frukost. Henkan kom glad tillbaka och hade blivit
omhändertagen av en närliggande granne för dagen. Jolene
fick mata hästar och leka med Yorkshirehundar som ingick
i en kenneluppfödning. Jolene var så nöjd, jag smet dit med
Jolene efter frukost och fick se deras vackra Japanska höns.
Hur söta som helst och duniga. Såg ut som små moln
som pickade omkring.

Idag har det varit väldigt varmt vilket ni nog har märkt av.
Så det passade perfekt att åka till Ullared och shoppa. Lite folk
och aircondition :-). Min sambo tyckte vi skulle köpa likadana
overaller eftersom vi ändå bor i husbil. Ja för att verkligen spä
på alla fördomar om hur campinglivet är. Men efter en dag på
Ullared och sen en sent dop med vår dotter i Falkenberg, grillning
och en nu sittandes med en öl i handen och lyssnar på havsbrisen.
Så har min sambo ändrat sin inställning till campinglivet och vill
köpa en husvagn:-).

Natti natti alla vänner som hoppas ni haft en likadan underbar
dag som vi.


Första gången som hjärtat badar i havet :-)


Japanska höns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0