Och så är det sommar!

Tiden har som vanligt gått fort, och det har blivit
ovanligt glest med att blogga sista tiden. Även när
jag har fått tid har det inte fungerat att blogga hemma.
Min dotter ska prompt sitta med och skriva samtidigt.
Tyvärr blir det väldigt komplicerat. Så mellanslagstangenten
kommer aldrig få tillbaka sin stuns, då min dotter haft
sönder den.

Vad har hänt sen sist...Mycket och ingenting känns det
som. Det som har varit väldigt roligt är min praktik
plats. Otroligt skön stämning bland personal och har
trivts väldigt bra med min arbetsuppgifter. Nu har jag
avslutat praktik och hoppas på fortsättning, och det
verkar lovande :-).

Vi har varit på 60-års fest, och det var, hur kul som
helst. Jag har varit sjuk i nästan en hel vecka. Fick
någon magbacill och den var en seg en, hua vad
klen jag blev.

Sen förra fredagen är mitt treåriga program över
i medie-och kommunikationsvetenskap. Helt otroligt
då kan jag lägga till i mitt cv att jag har en kandidat-
examen. Vilket är grundutbildning i universitets
världen. Ja se där:-).

Nu ska jag packa en liten väska och dra till relaxen,
ska bjuda en kompis som fyllt 40. Och det är dags
för snart blir hon 41. Men vi har inte hunnit att få till
det. Det ska bli så skönt att bara få rå om sig. För
det riktigt länge sedan.


Min underbara goa tjej!


Det kanske kan bli en hästtjej, det här gillade Jolene jättemycket.


Kommentarer
Postat av: Nina

ÄNTLIGEN..jag tittar varje vecka om du skrivit något och först nu fick jag se och läsa ett nytt inlägg :)jag prioriterar inte min blogg heller nuförtiden..men jag försöker 1 gång i veckan och då blir det för hela veckan som gått :)

Kram

2010-06-16 @ 19:48:08
URL: http://msramstrom.blogg.se/
Postat av: jeanette

åh, så fin! både hästen och jolene såklart :)

2010-11-15 @ 20:45:14
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0