Det är underbart med tålamod



Ja det bör man ha i stora portioner med de små, fast
det tycker jag nog att jag har. Även om man fortfarande
torkar golvet efter varje måltid, men ju mer säker Jolene
blir med skeden, desto mindre hamnar på golvet. Personligen
känner jag att det är bara roligt. Hon äter ju och mår gott, och
så låter det så härligt när hon tar maten in i munnen och smackar
och mmm så gott. Då torkar jag så mer än gärna, jag menar en
del är ju matvägrare.



Fast att den senaste leken att stoppa ner handen i toan, den
känns inte lika kul och fräsch, får se om det går över. Annars
blir det att köpa ett fäste, som gör att det inte går att öppna
toa locket. Haha, fast då gäller det att inte för oss vuxna gå
i sista sekund, för det kan bli problematiskt.

Jag längtar till skolan, har haft en släng av magviruset som går
i helgen, men tycker nog att jag är bättre idag. Hoppas jag kan
gå imorgon. Vi startar på en ny kurs och den ska bli så kul.
Nu ska göra en informationskampanj, dels en hemsida och dels
en trycksak. Så nu blir det att försöka komma ihåg att knacka koder
på webben.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi det är då det är bra att ha en hund. :)



2010-03-29 @ 20:49:23
URL: http://mammajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0