Fartfylld helg!

Det har varit en härlig helg, äntligen kan man umgås.
lördagen var helt oplanerad, men slutade med fulltecknad
dag. Efter en skön start hemma med lilla familjen, där jag
och Jolene badade  och mös, så blev det lunch och så trött
hjärtat var. Så snabbt blev det en promenad i vagnen och vi
hann knappt utanför dörren förrän Hjärtat sov.

En lunch med Peppe & co på Jensen Bofhouse. Efter det blev
det en fika hos Caroline, sen trippade vi hem och gjorde oss
ordning för kvällen hemma och gulligaste grannen kom över
och vi tittade på melodifestivalen.

Och så vips var det söndag och här vaknade vi tidigt, och
Jolene hade varit vaken många gånger på natten. Henkan
hade fått lite sömn då han hade spelat. Så Jolene och jag
smög ut och 08:06 stod jag utanför min mammas lägenhet
som är rakt över gatan där vi bor.  Ringde henne och frågade
om vi skulle gå en promenad. Och det gjorde hon, och efter
en liten promenad gick vi hem till Jolenes morfar och åt frukost.

Älsklingen låg och sov länge och ringde vid elva och frågade var
vi var. Han kom och hämtade oss och så åkte vi till stor kusinerna
och åt lunch och Jolene lekte med sin nya docka, Men efter en stund
blev storkusinens dator mer intressant.

oj, det här var förra helgen. Jaja jag lägger ut texten i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0