Snuva!

Ja då har vi varit snuviga, och det är ju var och varannan
person numera. Men vilken hosta vi haft Jolene och jag. Henkan
har för en gångs skull klarat sig. Men nu är jag bättre och Jolene
hostar på fortfarande. Men det bästa av allt är att hennes ögon
fluss är borta. Så nu kanske andra barn vill umgås med oss :-).

Sitter i skolan och vi har börjat med vår uppgift att göra en
utvärdering av en kampanj. Intressant och många ingångar
hur man ska lägga upp arbetet.

Igår lämnade jag in min favvo kamera för kostnadsförslag, att
se hur mycket det kostar att laga den. Tappade kameran i köks-
bordet och linsen blev sne. Och jag med tyckte säljaren skämtsamt
på Expert att han ville lägga till på ordern. Ja så nu blir det inte
många kort på bloggen, fast jag har ju alltid mobilen och den tar
riktigt bra bilder.

Nä nu ska jag fortsätta med vår uppgift i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0