Från vitsippor till snö

Ena dagen står jag mitt i en stor äng med vitsippor nära sjön
Kvismaren och den andra dagen så står jag i en snöig backe i Trysil.
JA och det fanns snö kvar, men inte så mycket, personalen har fått jobbat
hårt för att förflytta snö så att det gick att åka. Mitt första åk
på tre år slutade med kraftig mjölksyra och efter det kom jag inte
igång. Himlars vad jag är otränad. Men det fanns många andra
saker att göra. Särskilt för Jolene och det var så kul.
Vitsippeäng

Vackra blåsippor

Här står jag!

Mellan målspaus i Stöllert, på vägen till Trysil.

Barnafterski med pappa Henkan och Åke

På väg uppför backen.

Sköna kontraster vi i full mundering  på snöskotern och
andra i mycket mindre....

Kommentarer
Postat av: Mettan

Ser verkligen härligt ut. Tänk att det kan skilja så i vårt fina land...

Kram Mettan

2011-04-25 @ 21:14:24
URL: http://mosippa.blogspot.com
Postat av: Pappa Henkan

På sista bilden så ser man han med snöbräda som går i bar överkropp och shorts... det ar verkligen så varmt!

2011-04-26 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0