Från kamikaze piloter...

...till solsidan. Åkte och hälsade på Malin i torsdags.
Här skulle det lekas. Tea som mamma Malins dotter heter
och Jolene skulle umgås. Och det gjorde de så bra att vi
stannade ända till lördagen. Att det sen hade att göra med
att snön fullkomligt vräkte ner under torsdag och fredagen
gjorde att jag tog det säkra före det osäkra. Jag lät helt
enkelt bilen stå under fredagen.

När jag åkte upp så lyssnade jag lite på Västerås radion
en kul radioprick ringde upp en gammal rally förare och han
uttryckte att:

 -det är väldigt många Kamikazi förare ute
just nu i trafiken.

Han låg i 50km/h. Jag körde faktiskt i 78-80
km/h hela vägen till Stockholm. Med tanke på hur många
bilar som låg i diket så tycker jag att det var smartast. Fast
det bästa hade väl varit att stanna hemma. Men då hade vi ju
inte haft så himla mysigt.


Fräscht och nytt, kändes som att bo på hotell med en fantastisk utsikt.


Flickorna, Tea och Jolene lekte jättebra ihop.


Mamma Malin med Tea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0