Himla kul på jobbet!

♥Vi står bakom scenen, gör oss bereda för att gå in. Tankar som
florerar innan är, kan vi dansstegen? kommer vi ihåg texten till
våra sånger?, kommer någon att trilla på scenen? Lyckligtvis så
händer inte det sistnämnda och de mindre missöden vad det gäller
sång och danssteg kommer inte jag ihåg. För jag hade så himla
kul på scenen.

♥Ja och vilka hade vi försökt efterlikna? Jo Lady Gaga. Men inte bara
det utan vi hade sjungit in en snutt var på varsin låt med schlagertema,
som vi framförde när Lady Gagas låt Bad romance tonades ner. Sen när
allt var är över, vill jag upp igen. Fast vi vinner inte och jag känner att
egot får sig en lite törn. Men konstaterar sakta för mig själv. Vinsten är ju att ha haft så otroligt
roligt och kul med kollegorna fram till vi skulle uppträda, så att en vinst bara
skulle blivit en bonus ;-).

Girls just wanna have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0