Kalasdax

Och så hade vi ett litet kalas för Jolene barn och vuxna
kom och det bjöds på tårta och hembakta bullar och god
kola kaka.

Det var hur kul som helst, förut såg jag fram emot att gå
ut och andra aktiviteter nu så ser jag inte på det på samma
sätt utan ett kalas för vår dotter är nu lika kul som en utekväll.

Hupp tänk att jag skulle säga så, men så känner jag verkligen.
Fast det betyder inte att jag längtar ut ibland och vill göra
Annelie grejor. Som nu när jag ska packa väskan ge mig iväg
till Haga centrum för att för första gången på länge träna.
Och vad blir det för träning då? Jo Bodybalance :-).
Vi kanske ses där?


Första tårtbiten


Sång för stora och små, här kör vi huvud axlar knä och tå :-)


Världens bästa Titti hade gjort en superfin Pippi tårta,
she is amazing, till och med fräknarna fick hon dit. Ett stort
TACK räcker inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0