Förlovningsdag


3/3-07 Hundfjället.

Henkan hade fixat en överraskning för oss båda, för på torsdag
har vi varit förlovade i fyra år. Vad tiden har gått fort. Särskilt de
sista två.

Men nu blir det inget för Jolene är så dålig. Hon har förkylning
med en kraftig hosta och så blev det magsjuka på det. Så nu har
hon kräkts i fyra dagar. Hon är matt, och vill äta, men inget stannar kvar.
Mitt mammahjärta värker otroligt när hon gråter efter mat. Jag har
gett efter några gånger och då är vi på ruta noll igen. Fast hon
blev bättre i ett dygn och åt lite och det gick bra. Sen körde
det igång igen och där är vi nu.

Saker jag önskar mig nu. Givetvis att Jolene blir bättre och ett torkskåp
i lgh för tvättmaskinen går varm.

Saker jag är glad för. Min sambo och att vi har tvättmaskin i lgh, och att
ingen av oss föräldrar har åkt på kräksjukan än.


Kommentarer
Postat av: Mettan

Ja, tänk vad tiden går fort. Hoppas magsjukan ger med sig snabbt!

Kram från Mettan

2011-03-02 @ 08:23:56
URL: http://mosippa.blogspot.com
Postat av: Annelie

Ja, det var en seg magsjuka. Sen blev Henkan sjuk. But i am still going strong.....i hope :-) kram

2011-03-04 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0