Rostadagen

Jag behöver träna min rygg, eller rättare sagt hela kroppen.
Ska försöka komma igång, det ligger bara hos mig, det har
blivit lite för mycket stillasittande i vinter. Det är så skönt
nu när jag cyklar till jobbet och försöker gå flera långpromenader
när jag ledig med Jolene.

Men för att lätta lite på trycket på min lilla ömma rygg, bokade
jag in mig hos Anneli Handcraft (massage). Jätteskönt, så skönt
att det gör ont. Jag gillar när man tar i, vill att musklerna ska känna
att det inte är en lätt fjäder hand som viftar runt, utan att
musklerna ska få sitt. Och det fick jag med råge igår. Öm
både här och där, precis som det ska vara.

Men förutom det så var vi på Rostadagen, som gick i barnens tecken.
Mina trevliga grannar och flera dagismammor
var där. Jättemysigt, mycket trevligt, och mycket gilla.

Pappa Mats, Viggo och Jolene.
Jolene sitter jättestill när det är ansiktsmålining. She like!
Det blev många in och ut i denna traktor.
Glass från Glassgubben, kan det blir bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0